kočičí stopaV týdnu jsme si povídaly nejen o stopách, které můžeme my nebo zvířata zanechat ve sněhu, blátě nebo písku, ale žeandílek stopy zanechává každý z nás vším, co děláme, jak se k druhým chováme, čím druhému pomáháme. Povídaly jsme si i příběh o rozluvě kamarádů, kteří vědecky zkoumaly Koperníkovy objevy a porovnávaly provdivost s Biblí, podle Celistvé na smysly zaměřené pedagogiky. Stále se učíme písně "Slunce", "Kotě a sluníčko", "Sluníčko".

Velkou pozornost jsme věnovaly cvičení na rozvoj zrakové a sluchové diferemciaci, analýzu a syntézu slov a děti si uvědomovaly slova nadřazená a podřazená.  Při grafomotorických cvičeních byla pozornost věnovaná hledání podobnosti, rozdílu a hledání stínů, děti stříhaly na přesnost čáry rovné, křivé i kruh.