autíčkoBěhem dalšího zářijového týdne jsme si s dětmi opakovaly základní pravidla, která ve školce máme. Děti se pokoušely vysvětlit, codopravaa jednotlivé symboly - pravidla znamenají a důvod, proč musíme mít pravidla. V dalších dnech jsme si povídaly o pravidlech na ulici a silnici. Kdy mohu přecházet přes přechod, jaké dopravní prostředky máme. Zdramatizovaly jsme si příběh, jak se máme chovat na zastávce nebo v dopravních prostředcích a proč. Zazpívaly jsme si i zatančily. V týdnu jsme se učily písně "Čistá studánka", "Chceme Ti děkovat Bože". zazpívaly jsme si i dětské písně s pohybem a tancem, které děti znají. Cvičení jsme zaměřili na koordinaci pohybu, posílení zádového svalstva a svalstva dolních končetin; pohybové hry směřovali k nácviku orientace v prostoru a rozvoji hrubé motoriky. S většímy dětmi jsme se zaměřily na grafomotorické listy se zrakovou percepcí. Při odpočinku děti dočetli pohádky "Kváček, příběh malého housete"" a začali číst knihu "Pavouček Provazníček". Děti si procvičovaly tvary, barvy. Při pobytu venku jsme si hrály na školní zahradě nebo se procházeli parkem.