Týden jsme nejprve začaly opakováním z čeho se naše tělo skládá, děti pracovaly s encyklopedií, stavebnicí kostry, a lidského těla. Následujícídny jsme si povídaly o jednotlivých smyslech. Dětem byla zinscenovaná pohádka "O pěti nejvzácnějších darech", podle pedagogiky Fr. Ketta "Kdo to ťuká, kdo to je?". Hry i jednotlivé činnosti byly zaměřeny na smysly. Poznávání zvuků, rozlišování tvarů, barev a jejich odstínů, poznávání předmětů hmatem nebo hry čichové a chuťové.
Smysly
znám je všechny nazpaměť.
Kde jsou oči, tam je ZRAK,
po prstech nám skáče HMAT.
SLUCH nám sedí na uších,
do nosu nám vlezl ČICH.
A CHUŤ v ústech na jazýčku
spinká si tu na krajíčku.
Všechny moje prsty (vlním svými prsty)
schovaly se v hrsti (udělám hrst)
spočítám je hned (pořád mám udělanou hrst)
jedna, dva, tři, čtyři, pět ( postupně ukazujeme)