Počáteční dva dny byly spíše seznamovací. Děti poznávaly novou třídu, seznamovaly se s novým prostředím, hračkami, personálem. Společně jsme si povídali o bezpečnosti v prostorách MŠ, vysvětlovali jsme si, co a jak.

Zopakovali jsme počítání – pojmy více, méně, stejně, zopakovali jsme si dny v týdnu, učili jsme se básničku doprovázenou pohybem „Dobrý den“, společně jsme se uvítali písničkou „Začínáme, začínáme, ruku podáme si, ….“. Pracovali jsme s dekoračním materiálem – děti vytvářely místo, kde se jim nejvíc líbilo o prázdninách, místo, kde trávily prázdniny. Fantazii se meze nekladly. Následně jsme si  všechny výtvory prohlédli a děti popsaly a vysvětlily, co vytvořily – kde byly.

Během odpočinku poslouchaly četbu z knihy „O zlatém vajíčku a jiné pohádky“ a poslouchaly audio pohádky. 

 

 

Dobrý den

Dobrý den, dobrý den dneska máme pěkný den.

Ručičky jsou na tleskání, nožičky jsou na dupání.

Dobrý den, dobrý den dneska máme pěkný den.

 

Dobrý den, dobrý den dneska zlobit nebudem.

Ručičky jsou na tleskání, nožičky jsou na dupání.

Dobrý den, dobrý den dneska zlobit nebudem.  

Začínáme

Začínáme, začínáme, ruku podáme si,

dávej pozor, začínáme, nejdřív já a pak ty.