obrazek 6V uplynulém týdnu jsme si s dětmi povídali o tom, kdo je to kamarád a snažili se vzájemně více poznat. Písní medvídek"Upleteme svetříček ze všech našich oveček"děti říkali svá jména a v dalších dnech jsme si o svém jménu povídali, vytleskávali jej podle slabik. Vysvětlili jsme si, že každý z nás má na světě nějaký úkol, pro který nás Bůh vyvolil. V den svátku narození Panny Marie jsme si říkali, jak Matka Boží byla poslušná a neodmítala úkol, který jí Bůh dal plnit s odevzdaností. 

  Děti se učili, že já mám své místo, ale i kamarád má své místo a není to místo nikoho jiného. Všechny věci ve třídě mají své místo a je potřeba také na to
místo každou věc opět ukládat. Aby se nikomu z nás nic nepřihodilo. Prožili jsme si  den bezpečně s medvídkem. Děti hledali ve třídě i po školce různá nebezpečí, která pojmenovávaly, aby se medvídkovi a tím i našemu kamarádovi nebo nám něco nestalo. 

 

"Kamaráda mám, copak já mu dám, hlavičku mu pohladím a potom se zatočím;

Kamaráda mám, copak já mu dám, zvednu jednu nožičku, zadupu s ní trošičku, zvednu druhou nožičku a zadupu s ní trošičku;

Kamaráda mám, copak já mu dám, zádama se otočím a vysoko vyskočím."

"Šlapu si to do školky, pro kluky i pro holky, tam se na mě všichni těší tam mám i své bačkůrky."

Ráno jsme si zpívali píseň s ukazováním "Andělé nade mnou bdí," a s pohybem píseň "Šlapu si to do školky".  Během dne jsme si s dětmi zpívali dětské lidové písničky, abychom se vzájemně poznávali, kdo kterou píseň zná. S rytmizací Orfových hudebních nástrojů jsme vyzkoušeli říkadlo "Září, září, ať se nám všem daří". Zazpívali jsme si píseň "Toto je den", "Ovečka Kudrnatá".

V ranních činnostech si děti hráli individuální nebo skupinové hry. Pohybové hry jsme zaměřili na poznávání barev a orientaci v prostoru. Zdravotním cvičením děti posilovali klenbu nožní a cvičili koordinaci pohybu. Cvičení bylo  také vedeno k posílení svalových skupin celého těla. Učili se s míčem házet i chytat, kutálet se zaměřením na přesnost a soustředění. Při hrách jsme se zaměřili na rozvoj jemné motoriky, hy konstrukční, demontážní s kostkami, vláčky. 

Pobyt venku jsme si zpříjemnili na škoilní zahradě s prolézačkami, odrážedly nebo hrou na písku.

Při odpoledním odpočinku se děti zaposlouchali do dětských pohádek. Z papíru vyráběli malováním, skládáním papíru  nebo stříháním  a lepením školku.