V tomto týdnu jsme se zaměřili na práci s emocemi, seznámili jsme se s životem sv. Martina a sv. Anežky. Pracovali jsme s fotkami lidí, s vlastními pocity a náladou.

Opakovali jsme dny v týdnu, porovnávali jsme množství dětí ve třídě (chlapci, dívky, více, méně, stejně) – rozvíjeli jsme matematickou pregramotnost, hráli jsme pohybové hry „Vrabci a hlídač“, „Na lišky“, děti pracovaly samostatně, společně i ve skupinkách, vyplňovaly prac. listy zaměřené na emoce a pocity.

V pondělí děti společnými silami pomocí dekoračního materiálu vytvářely veselý/radostný obličejvymýšlely dobré skutky, správnou věc, kterou můžou pro radost druhého udělat (nabídnout pomoc, jít s kamarádem na procházku, …) a s každou správnou myšlenkou použily 1 kousek, ze kterého skládaly veselý obličej.

V úterý děti vytvářely z dekoračního materiálu svůj obličej, podle toho, jak se cítí, poté ve dvojicích pracovaly s obrázky lidí a vymýšlely, proč se tak lidé tváří, co asi zažili, jak se jmenují, co se jim přihodilo, …

Ve středu jsme se seznámili se sv. Martin pomocí katecheze podle Fr. Ketta.

Ve čtvrtek si děti zatančily zumbu na písničku „Gumi méďa“, zopakovaly si písničky „Hvězdička“, „Píšu ti andílku“, „O naději“, seznámily se s písničkou „Už Martin na bílém koni“. Písničky doprovázely hrou na orf. hud. nástroje.

V pátek se děti seznámily s životem sv. Anežky České – pomocí čísel skládaly děj příběhu, z písmen sestavovaly Anežčino jméno.

Během odpoledního odpočinku poslouchaly četbu z knihy „Pohádky z pařezové chaloupky Křemílka a Vochomůrky“, procvičovaly individuálně svoje znalosti a dovednosti, manipulačními činnostmi u stolečků trénovaly jemnou motoriku, manipulaci a samostatnou činnost.