V tomto týdnu jsme si povídali, jak děti trávily nucené volno, jak moc se už těšily do školky, trénovali jsme správné držení tužky, opakovali jsme dny v týdnu, pracovali jsme na Metodě dobrého startu, hráli jsme různé pohybové a jiné hry jako např. „poznej, co kreslím“, „najdi obrázek a nápis“, „žabí skoky“, „kdo byl …“, „žabí závody“, „na kačeny“ a zaměřili jsme se na žáby.

Děti nejen žáby tvořily, ale seznámily se i s básničkou „Žába“, kterou vytleskávaly v rytmu po slabikách, vyplňovaly prac. list „Spoj stejné žáby“ (hledání dvojic) a především si o žabkách povídaly – kdo nějakou viděl a kde, vývojová stadia žab, seznámily se s některými druhy žab v ČR (skokan hnědý a skřehotavý, ropucha obecná a zelená, kuňka ohnivá, rosnička zelená), pracovaly s obrázky žabek, poslouchaly žabí hlasy a snažily se je přiřadit ke správné žábě, seznámily se s životem pralesniček shlédnutím krátkého dokumentárního videa - kde žijí, čím se živí, proč jsou jedovaté, různé druhy a zbarvení.