Tento týden, jsme si s dětmi povídali o Vánocích, jaké zvyky kdo má doma,jak prožily děti svátky.

Kdo měl ve vaně kapra a na co se musí dávat pozor, když se kapr jí.Že můžeme mít šupinatého a nebo lysce, jaký je mezi nimi rozdíl.

Co dostaly děti pod stromeček ( rozvoj řečových a vyjadřovacích schopností) děti se krásně zapojovaly, radostně vyprávěli o tom, jak k nim domů přišel Ježíšek.

Také jsme si povídali o silvestru a ohňostroji, kdo viděl ohňostroj, že je rok 2018.

Ve školce jsme si vyrobili ohňostroj, ovšem pouze na papíru J Použili jsme třpytky, z čehož byly děti velice nadšené.

Tento týden jsme s dětmi začali zkoušet centra. Děti byly rozděleny do skupinek a tvořily skupinové práce(  matematické tvary, barvy, vánoční puzzle, doplnit kapříčkovi zlaté šupinky, chytání ryb, obkreslování do mouky….).

Byla jsem velmi mile překvapená, že všechny děti se krásně zapojily a byly opravdu moc šikovné.

Vyráběli jsme velký rybník ( kolektivní práce dětí) a potom do rybníčku kapry, které jsem nejdříve schovala po třídě a každý si musel svého kapra najít a pustit ho zpátky do rybníka.

Pohybová chvilka- pohybová hra na kapry v kádi( použití kruhů- jako kádě, děti reagují na oční signál- provázky).

Relaxace- Který kapr se nám ztratil ? Děti leží schoulené v klubíčku, jedno dítě se zakryje a ostatní děti mají přijít na to, který kamarád chybí.

V pátek jsme měli den oblíbené hračky -každý nám představil svoji hračku, děti, které si hračku nedonesly, tak si půjčily oblíbenou hračku v MŠ. Povídání o tom, z jakého materiálu je daná hračka, co všechno se s ní dá  dělat, jaké má funkce, od koho hračku dostal.

Také k nám do školky zavítali tři králové, s dětmi jsme zazpívali písničku, děti měly ze tři králů radost.